Digitale strategie – W.P. de Koning BV

Case beschrijving

W.P. de Koning BV is meer dan een transportbedrijf dat van A naar B rijdt. Door de jaren heen zijn ze uitgegroeid tot betrouwbare partner en adviseur op gebied van complexe logistieke vraagstukken. Met een out of the box denk- en doe mentaliteit weten ze toonaangevende oplossingen te realiseren die zorgen voor minder uitstoot, minder kosten en veiligere handelingen. Dit gaat verder dan het transporteren van goederen. Zo weet WP de Koning nieuwe oplossingen te bedenken om slimmer te laden, te lossen of te vervoeren. Naast het bedenken van deze oplossingen, werkt WP de Koning deze ook uit. Van concept tot realisatie dus, vandaar de naam ‘logistic engineer’.

Terug naar de kern

Samen met de oprichter en een aantal eindgebruikers hebben we de golden circle van Sinek in kaart gebracht. De uitkomst hiervan was niet verrassend, want in het proces worden zaken benoemd die ieder eigenlijk al wist. Maar toch werkt zo’n sessie verhelderend. “Ja, dit is toch wel bijzonder. Ons bedrijf is in bepaalde zaken heel sterk en dát willen we nog meer uitstralen.”  Daarom wordt gekozen voor een nieuwe website met meer Engelstalige content om het internationale karakter van W.P. de Koning BV te benadrukken.  ‘Vooral de voorbeelden van bijzondere transporten in combinatie met de videobeelden, zorgen voor een actieve uitstraling, precies zoals wij het voor ogen hadden.’

Digitale strategie

De inzichten uit de strategische sessies hebben gediend als input voor de nieuwe digitale strategie, waarin het ontwikkelen van een nieuwe, moderne website, centraal staat.

Bekijk de nieuwe website hier: www.wpdekoning.com 

Date:
Top
Klaar voor vernieuwing?
Laat
je inspireren.
Vraag ons alles over digital, branding, storytelling en strategie

Telefonisch contact
+ 31 6 13 03 32 86

ALGEMENE VRAGEN
Wietse@boldwave.nl

SOCIAL MEDIA