Marketingstrategie 4COM

Succesverhaal 4COM – Marketingstrategie

Case beschrijving

4COM is marktleider in zakelijke telefonie en internet binnen de maritieme sector. Met een groot aantal klanten in de binnenvaart is 4COM al 15 jaar een begrip in de sector. Sinds een aantal jaar zoekt 4COM marktverbreding binnen de zakelijke MKB-markt in omgeving Drechtsteden. Boldwave (Wietse Bruinsma) is vaste marketingparter van 4COM. Met een geïntegreerde aanpak is het voornaamste doel; meer naamsbekendheid krijgen binnen de markt en relevantie behouden.

 

Contentstrategie

Het consistent delen van relevante content is een bewezen manier om interessant te blijven voor doelgroepen. Daarom is een content strategie ontwikkeld voor zowel de online als offlinekanalen. Op de onlinekanalen staat het delen van relevant nieuws centraal. Kanalen die hiervoor worden ingezet zijn Facebook, LinkedIn en Instagram. Daarnaast is er een YouTube kanaal gestart en zijn er video’s ontwikkeld. Via LinkedIn is er toegespitst op een nieuwe zakelijke doelgroep en zijn er in totaal 300+ volgers gegenereerd. Dit zorgt voor een betrokken netwerk waar zich veel nieuwe prospects in bevinden. Ook is er een stuk branding meegenomen, om te zorgen voor een consistente uitstraling. Dit is goed terug te zien in de advertenties, zowel online als offline.

 

Altijd & overal bereikbaar campagne

Voor veel bedrijven is leadgeneratie een grote uitdaging. Maar wanneer dit op de juiste manier wordt ingezet, resulteert dit in relevante leads en uiteindelijk nieuwe klanten. Voor 4COM hebben we de campagne Altijd & overal bereikbaar gelanceerd, Lees hier meer:

Wins:
+ 1000 volgers
+ meer naamsbekendheid
Opdrachtgever:
4 Communications B.V.
Date:
Top
Klaar voor vernieuwing?
Laat
je inspireren.
Vraag ons alles over digital, branding, storytelling en strategie

Telefonisch contact
+ 31 6 13 03 32 86

ALGEMENE VRAGEN
Wietse@boldwave.nl

SOCIAL MEDIA